2015. június 22., hétfő

Südörgő Sün Soma Molnár Kata "receptje" alapján

Az úgy volt, hogy van egy fonalcserebere csoport. Na jó, több is. De éppen ebben a csoportban megláttam 3 gombóc különleges effektfonalat, ami kifejezetten megtetszett, mert már régóta szemeztem vele. Természetesen fogalmam sem volt még, hogy mit kellene belőle csinálni, de gondoltam, hogy valamelyik rágcsajószág ötletemhez majdcsak elhasználom. Az eladó Molnár Kata volt, aki rögtön meg is mutatta, milyen süniket tervezett ennek a fonalnak a felhasználásával, így a mintát is megvettem rögtön. Bónuszként kaptam egy macimintát is (amit szintén el fogok készíteni hamarosan), és nagyon jót beszélgettünk. Kata szuper tehetséges tervező, és nagyon jó leírásokat készít, így ha valaki szeretné megpróbálni ezt a sünbabát, akkor keresse meg Katát a Katahorgolda oldalán a facebook-on. 

A sünin annyit variáltam, hogy én nem készítettem neki külön nadrágot, csak úgy nadrágtalanul hagytam, mint amolyan egyszerű kerti vadsünt. :) A minta jól követhető és egyértelmű volt, szerettem készíteni. Az effektfonal felhasználása sem jelentett gondot. Bár nem mondom, hogy nem volt macerás elkészíteni a süni tüskeállományát. :D A "tüskék" megalkotása viszont tényleg nem volt a kedvencem.. olyan lassan készült el, hogy addigra este lett (Pancsoló kislány után szabadon).

Ahogy megszületett, kilátogatott a kertbe, mert hát mégiscsak oda való egy süni, hiába olyan édespofa. A cicákkal is bandázott - igazából a felfalatás veszélye mellett - és még egy bigacsigával is összeakadt a téglarakáson, ahová a jobb kilátás érdekében mászott fel.
Nem teljesen bababiztos a sün uraság, mert biztonsági szemet használtam. 99%os bizonyossággal nem lerágható, de aki nevelt már a háztartásában 3 éven alulit, semmire nem mondja azt, hogy azt aztán már tényleg lehetetlen. ;-))

Köztes képeket nem teszek fel, mert arról egyszerűbb meghorgolni némi rutinnal, és ezt nem tartom korrektnek a tervezővel szemben. Südörgő Sün Soma most messzire utazik több kis társával együtt, hogy négy gyerkőcnek szerezzenek nagy-nagy örömet. :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése