2015. augusztus 2., vasárnap

Kicsit sem hagyományos vasárnapi ebédem...

Elvégre miért is kellene ragaszkodnom az imádott húslevesemhez és a szokásos rántott hús-krumplipüré-kovászos uborka kombóhoz? :)

Nem is ragaszkodtam kivételesen (mert már 3 nappal korábban is azt főztem), úgyhogy anyósék látogatásának nagy-nagy-nagy örömére (na persze) végül brokkolis-csirkés-tejszínes pennét készítettem sajttal összesütve, és mozzarellás paradicsomsalátát adtam hozzá a kertből szedett bazsalikommal. 

Íme:



Szerintem "jólkinéz". És persze az íze sem volt elhanyagoltható.. nem vagyok egy FördősZé, de mutimiteszel kategóriában simán versenyezhetünk a mai hamival. ;-)

Kaptunk hozzá finom szabolcsi fehér húsú, magbaváló őszibarackot. Nem is kellett más desszert.. így is nagyjából degeszre ettük magunkat. 



Ma már nem is volt kedvem máshoz, mint lazulni a kertben, gyönyörködni a gyerkőcben, horgolni, és töltekezni. Holnap új hét indul. Te kipihented magad a hétvégén?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése