2015. január 6., kedd

Babasapik CMK módra

Úgy gondolom, hogy a sapkák megérnek egy külön posztot, mert igazán nagy kedvenceim. Megmondom őszintén, hogy nem igazán szeretem, amikor a tucattrendnek megfelelő sapkát kér valaki tőlem, mert attól valahogy mindig ideges leszek.. nem én terveztem, másolom, mindenki csinálja, mindenki hordja.. viszketek tőle, na. 

Mindig nagy öröm nekem, amikor valaki rám bízza, hogy milyen sapkát készítek, megbeszéljük a színeket, a fonalakat, és elmondja az elképzeléseit, de nem köti meg teljesen a kezem. Nadalmával beszélgettünk valamelyik este arról, hogy a pontos előírások valahogy robotizálják az embert, nem jó érzés alkotóként tulajdonképpen szalagmunkát végezni. Amivel önmagával semmi baj nincs, és nem is szeretnék senkit megbántani, csak éppen az veszik el, amiért az ember egyedi kézműves terméket szeretne. :)

Kezdjük a legfrissebbel, ami A még "tűmeleg" nyuszisapi, mert tegnap éjszaka varrtam fel végre a füleket. Elmondanám, hogy utóbbiak elkészítése majdnem több időbe került, mint maga a sapi. :)) A modell természetesen a kisfiam, a legifjabbik nyusziúr a családban, és a sapi is direkt neki készült. Szerintem cukker lett, de a fotózást utálta. Minden tiszteletem a gyerek és babafotósoknak, mert komolyan lihegősre izzadtam, mire sikerült 60 képből 3 közepesen elmosódottat összehozni. :)


A "Gyöngyvirág sapi" nagy kedvenc volt tavaly év végén...hasonló, de nem ugyanolyan verzióban többet is készítettem belőle. Ők a legcukibbak:




Ikerlányoknak készült a két, színes virágokkal és csiszolt gyöngyökkel díszített szupermeleg fülessapi. Jó messzire, Németország hűvös-hegyes részére küldtem őket. :)


Koraszülött babának készült egy a reliefpálcákkal csinosított kis sapi. A következők szintén a KORE felhívására készült a kis harcosoknak.







Felnőtt méretben és a kedvenc Everyday Big fonalamból horgoltam ezt a sapi-nyakmelegítő szettet. Virággal díszítettem a most nagyon "trendi" puffstitch technikával. :)


 Itt pedig a korábban már mutatott lila sapik egyike, de ezúttal a kisfiamon :D Csak azért, hogy lássátok, mit kell kiállnia mellettem. :))


Nagyon szeretek babamindenféléket készíteni. Most épp Patrik mellényén és egy játékcsaládon dolgozom. Ha elkészültem velük, azonnal hozom. ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése