2016. január 17., vasárnap

Babasapik fotózásra..már megint vasárnap van?

És újra vége egy hétnek.. Te is úgy érzed, hogy olyan gyorsan repülnek a napok-hetek. Az ember csak kapkodja a fejét. Még csak most karácsonyoztunk, de máris január közepe van. Ajh... mi lesz itt.. :)

Mára babasapikat hoztam mutatóba. Egy régi ismerős anyuka talált meg, és Ő kérte, hogy a jövő héten érkező leánykájának horgoljak egy sapit, mert az apukája rákattant a babafotózásra és szeretné, ha ezt valami cukiságban tenné. Mutattam persze képeket, színeket, de üdítő változatosságként már konkrét elképzelése is volt Marcsinak, ahogy a neten keresgélt. Az egyik egy nyuszis megkötős sapi legyen, a másik pedig egy csajos-csinos. :)

Kiválogattuk a színeket és munkához is láttam. A fonalak természetesen a kedvenceim közül kerültek ki, mert babáknak igazából ebből szeretek leginkább dolgozni. Himalaya Mercan...mi más. :)

A méretezéssel voltak gondjaim, de aztán eszembe jutott, hogy a 4D ultrahangos eredmény már egészen pontos méreteket adott az én fiamnál is, úgyhogy ebből számoltunk egy átlagos 34 cm-es fejkörfogattal és 14 cm-es sapkamagassággal. Ha bizonytalan vagy, nem tudod előre megmérni/megméretni a babát, gyerkőcöt, akinek a sapi készül, érdemes rákeresni a netes táblázatokra, ott egészen jó átlagméreteket adnak meg. És ez legalább viszonyításnak jó. 

Mutatok egyet én is:

 

Kezeld fenntartással, mert ezek tényleg az átlagméretek, egyszer sem biztos, hogy minden baba/gyerkőc megfelel az átlagméreteknek, de viszonyításnak azért alkalmas. ;-)


Szóval az egyik sapi egy nyuszifüles fehér sapi rózsaszín masnival. 




Itt még minden alkatrész külön  volt.. ezt követte a fülek össze majd felvarrása. Ebben a fázisban a Facebook-on láthattál is fotót róla. Külön készül el a fehér fül, a rózsaszín belsőrész és a masni. A sapka megkötőjét rózsaszín és fehér fonal összefonásával készítettem el. Lehetne láncszemekből és pálcákból is, de nekem ez az összefonós verzió jobban tetszik, ezért általában így készítem el. :)




A másik sapi egy kagylószegélyes egyszerű csíkos verzió. A csíkok narancs és bézs színekből készültek és ezek köszönnek vissza a virágokban is. Szeretem ezeket az egyszerűbb, de mégis mutatós formákat, és a harmonizáló színeket. Persze amikor az ember dekadenciára vágyik, kifejezetten jól néznek ki egymás mellett a sokkoló színpárosítások, de itt most határozottan nem erre törekedtünk.




Ha Te is szeretnél a babádnak egy jópofa sapit, kövesd az oldalt, mert hamarosan megtanulunk sapkát készíteni... vagy keress meg, és szívesen elkészítem Neked is. ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése