2015. december 10., csütörtök

Hangolódjunk zenével... :)

Milyen szerepet tölt be az életedben a zene, az éneklés, a muzsika? 

Egy kedves barátom szerint Neki a zene maga az élet, a szívdobbanás, az erő, a megnyugvás és a vigasz. Tetszik ez a gondolat. Én is hasonlóan érzek. Nálunk a családban mindig nagy hagyománya volt a zenének, a közös éneklésnek, és bárminek, ami ezzel kapcsolatos. Így nem véletlen, hogy nálam a karácsonyi hangulat egyik fő aktivátora is a zene. :)

Néhány éve találtam rá az acapellára, mint műfajra. Ismertem előtte is, de nem igazán tudtam hová tenni.. Banális módon a Pitch Perfect (Tökéletes hang) című film kellett a rajongáshoz. Ezért ma a karácsonyi kedvenceim közül egy szuper aca-csapat, a Pentatonix Carol of Bells feldolgozását hoztam el Neked. Hangolódj a Karácsonyra... már csak két hét. MÁR CSAK KÉT HÉÉÉT??? :))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése