2015. december 27., vasárnap

Tutyik

Csak így egyszerűen. Mert ebben lehet igazán jókat tuttyogni otthon. Találhattam volna neki rendes nevet is, de hát ez már csak ilyen.. :)

Szokott fázni otthon a tappancsod, amikor mondjuk üldögélsz a kanapén vagy a gép előtt? Szerintem nem vagyok ezzel annyira egyedül, de - bár nyáron folyamatosan mezítláb futkosok - télen a világ minden zokniját a lábamra tudnám húzgálni, és egyszerűen imádom a vastag, bohókás zoknikat, a mamuszokat, tutyikat. Mert az olyan csajos. És meleg. Főleg meleg. Vagy főleg csajos. Rád bízom. :)









Ígértem, hogy mutatom Karácsony után sorban a titkosos ajándékokat is, amit bújtatni kellett eddig, úgyhogy kezdjük mindjárt ezekkel a kis tappancsmelegítőkkel.



Arról már meséltem korábban is, hogy tervezgettem, dolgoztam rajta. Sőt .... egy elkészült zokni verziót is mutattam. A tervezés végeredménye végül egy szupervastag, boka fölé érő mamuszféleség lett. Átmenet a szobacsizma és a zokni között. Szóval tutyi. A megrendelő a húgának szánta ajándékba, aki - valószínűleg rokonlélek - imád papucs nélkül mászkálni otthon a házban, viszont a hideg kő még egy nőnek sem tett igazán jót. Annyit sikerült a tervezgetés során kiderítenünk, hogy vad színekben ne gondolkodjak, és legyen az egész diszkréten "koszmintás", hogy bírja a strapát. És persze extrán vastag. A tervezés utolsó fázisában már naponta jártam a fonalboltokat, mert sajnos a kedvenc helyemre nem jutottam el, így a környékbeli szegényes választékkal kellett beérnem. Nem beszélve arról az undok kis görcs fickóról, aki a helyi boltot vezeti. Már akkor tarajos a hátamon a szőr, ha csak meglátom.. hát még, amikor megszólal. Arról nem beszélve, hogy mindent arany áron ad. Na mindegy.. a lényeg, hogy végülis a sálfonal bizonyult tökéletes választásnak. Egészen pontosan az a fajta, ami az arm knit technikához is ideális. (Ha nem ismered, ebben a bejegyzésben olvashatsz róla)

A fonal: YarnArt Inca (25 % gyapjú / 75 % akril), igazi vastag fonal, melange színekben. 
200 gr. -os gombócokban kapható, 125 méter. Tulajdonképpen a 38-as méretű tutyikhoz kell egy egész gombóc, és még valamennyi. Ezt én úgy oldottam meg, hogy a talpakat más fonalból készítettem, szintén maxivastag gyapjú-akril keverékből, így az egy gombóc elégnek bizonyult. 

 Gabi, akinek az első fecskék készültek, már használatba is vette őket az ünnepek alatt, és úgy hallottam, még munkához is alkalmas viseletnek bizonyult. Hiába... megvan az otthoni iroda varázsa. :))


Ha szeretnéd valami igazán szuper ajándékkal meglepni a fázós tappancsodat, mindenképpen írj, és találjuk ki a Te szuper tutyidat is. ;-)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése